➤ CUM PLATESC FACTURA ?
Factura se poate plati din Contul de client.
Va duceti la FACTURI, dati click pe factura care apare Neplatita si alegeti metoda de plata dorita.
➤ CAND SE EMITE FACTURA ?
Factura se emite cu 14 zile inainte de expirarea serviciului.
➤ CAND SE SUSPENDA SERVICIUL ?
Serviciul se suspenda dupa 3 zile de cand a expirat valabilitatea lui.
➤ SE POATE REACTIVA SERVICIUL SUSPENDAT ?
Daca serviciul este in perioada de suspendare, atunci se va reactiva dupa ce factura a fost achitata.
➤ FISIERELE CAT TIMP RAMAN SALVATE ?
Daca au trecut cele 3 zile de suspendare, serviciul va fi anulat automat si fisierele vor fi sterse.
Nu se mentin backup-uri de la serviciile anulate.
➤ CUM PLATESC PRIN SMS ?
Intrati in Contul de client, la meniul ADAUGA FONDURI > Incarca SMS, va alegeti operatorul si suma cu care vreti sa incarcati.
Dupa ce ati primit codul, il validati in campul Validare Cod si astfel contul dumneavoastra a fost incarcat cu suma respectiva.
➤ CUM PLATESC CU CARDUL ?
Se poate plati cu card Visa sau Mastercard.
Va duceti la FACTURI din Contul de client, alegeti factura care nu este platita, apoi dati click pe Card si va redirectioneaza catre plata cu cardul.
➤ CUM PLATESC PRIN TRANSFER BANCAR/DEPUNERE NUMERAR ?
Se poate plati direct de la orice unitate bancara ce apartine de ING BANK NV sau Libra Internet Banking.
Nu este necesar sa detineti un cont bancar, trebuie sa va duceti cu buletinul dvs. si cu factura proforma sau sa stiti nr. facturii proforme si suma in lei de achitat.
Dupa ce ati efectuat plata, trimiteti o poza a chitantei de plata in ticket.
➤ CAND SE ACTIVEAZA SERVICIUL COMANDAT ?
Serviciul se activeaza in cateva minute dupa ce factura a fost platita, cu exceptia dedicatelor la care activarea poate dura pana la 24 ore, daca dedicatul comandat nu este pe stoc.
➤ UNDE GASESC DATELE DE LA SERVICIUL COMANDAT ?
Datele de la serviciul comandat se vor trimite pe adresa de email,in INBOX sau SPAM, dupa ce serviciul a fost activat.
➤ POT MODIFICA ADRESA DE EMAIL ?
Pentru persoane fizice, adresa de email se poate modifica, trimitand un email catre sales@smart-host.ro, cu o poza la buletin.
Numele de pe buletin trebuie sa coincida cu cel de la Contul de client.
Pentru persoane juridice, adresa de email se poate modifica, trimitand un email catre sales@smart-host.ro, cu o poza dupa C.U.I.-ul societatii si o cerere semnata si stampilata in care se va anunta noua adresa de email.
➤ POT MODIFICA TITULARUL CONTULUI ?
Da, se poate modifica, trimitand un email catre sales@smart-host.ro, cu o poza la buletin. Numele de pe buletin trebuie sa coincida cu cel de la Contul de client.
In email se specifica numele si adresa de email a noului titular de cont.
➤ POT MUTA SERVICIUL MEU IN ALT CONT DE CLIENT ?
Se poate muta serviciul in alt cont de pe gazduirejocuri, daca este activ si nu este emisa factura pentru luna urmatoare. Pentru a se muta,trebuie sa trimiteti un email catre sales@smart-host.ro, cu o poza la buletin pentru validarea datelor si specificati serviciul pe care doriti sa-l mutati si adresa de email a contului unde sa fie mutat.
➤ CUM POT INCHIDE/ANULA UN SERVICIU ?
Pentru a anula un serviciu, intrati in Contul de client, la servicii, va duceti pe serviciul care doriti sa-l anulati si dati pe Inchide.
Serviciul se va anula cand expira perioada de valabilitate.
➤ CUM POT MODIFICA UN SERVICIU DEJA ACHIZITIONAT ?
Acest lucru se poate face printr-un Ticket catre dep. Comercial, in care precizati la ce pachet superior/inferior doriti sa treceti.
Se va emite factura dupa caz, iar dupa ce achitati, se va face upgrade-ul.
➤ SERVICIILE SE PRELUNGESC AUTOMAT ?
Daca exista credit suficient in contul gazduirejocuri si factura emisa pentru luna urmatoare, a serviciului respectiv a ajuns la scadenta, atunci din cont se va extrage automat suma necesara achitarii facturii.
➤ CE POT FACE CU CREDITUL DIN CONT ?
Creditul din cont se poate folosi la plata facturilor a serviciilor comandate pe site-ul smart-host.ro.
➤ POT PLATI IN AVANS ?
Sigur, se poate plati in avans, facand un ticket catre Departament Comercial, in care se specifica pe cate luni in avans dotiti sa platiti.
Personalul de la Departament Comercial va emite factura aferenta lunilor respective si apoi o puteti achita.
➤ CUM IMI FAC CONT ?
Contul se creeaza atunci cand plassati comanda pe care o doriti.
➤ CUM FAC BACK-UP LA SERVICIUL MEU ?
Back-up la fisierele serviciului dvs. se face cu ajutorul FTP-ului.
➤ POT PRIMI REFUND LA BANI ?
In cazul in care va razganditi sau nu sunteti multumit de serviciul achizitionat, se poate face refund la bani, in afara la dedicat sau domeniu, in maxim 72 ore de la data achizitiei si anume:
➤ POT SCOATE BANI DIN CONTUL SMART-HOST.RO?
DA.
➤ POT RENUNTA LA SERVICIILE SMART-HOST.RO ?
Da, se poate renunta.
Trebuie sa va duceti in contul smart-host.ro, la servicii si dati inchidere pe serviciul respectiv, completind data inchiderii si motivul renuntarii la serviciu.